سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شتابزدگی را واگذار و در حجّت بیندیش و خود را از پریشان گویی نگاه دار، تا از لغزش ایمن بمانی . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----24515---
بازدید امروز: ----13-----
بازدید دیروز: ----2-----
نوشته های همسر یک روحانی

 

نویسنده: ستاره سپهری
دوشنبه 87/9/11 ساعت 2:32 عصر

آنتی آخوند برام نوشته که شوهر نمی کردی بهتر بود تا زن آخوند می شدی

 

 

اتفاقا از روز عقد تا الآن هی روز به روز بهتر درک می کنم که خدا چه شوهر خوبی نصیبم کرده

البته اون هم مثل بیشتر آدم های روی کره زمین بی عیب و نقص نیست

ولی

محاسن زیادی داره که بیشترش به طلبه بودنش بر می گرده

اگه زن یه آدم معمولی شده بودم

نمی تونست کتاب خوندن منو تحمل کنه

توی خیلی از مباحث با هم حرفی برای گفتن نداشتیم

هیچ وقت بهم نمی گفت وظیفه کار کردن نداری

شاید هیچ وقت تو کارهای خونه کمکم نمی کرد

 

امیدوارم محاسنی که داره روز به روز بیشتر بشه

و معایبی هم که داره روز به روز ناپدید بشه

به من هم کمک کنه که روز به روز بهتر از دیروزم بشم  


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • نماز عشق
    دلتنگی
    شوهر داری
    آنچه موزمار است!!!
    عشق غرق نمی شود
    عاشق می مانیم
    خاطره دو شب پیش
    فرمت می شویم
    (( دوستت دارم)) کولاک می کنه
    آنتی آخوند !!!!!!!!!!!!!!!
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •