سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت را لباس زیرین و آرامش را بالاپوش خود قرار ده که این دو زیور نیکان اند . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----24504---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----2-----
نوشته های همسر یک روحانی

 

نویسنده: ستاره سپهری
دوشنبه 87/10/23 ساعت 1:40 عصر

هر کسی یه روش ارائه میده

 

یکی میگه محلش نذار

یکی میگه ازش بکش!

یکی میگه طلا سنگین بردار

یکی می گه بهش زنگ نزن

باور کن همین روزها پیشنهاد بدن برای تحکیم روابطتون از هم متنفر باشید!

یکی می گه ..............................

 

من کار خودمو می کنم ..... می خوام از امروز مسلط باشم ..... به شرایط زندگیم


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • نماز عشق
    دلتنگی
    شوهر داری
    آنچه موزمار است!!!
    عشق غرق نمی شود
    عاشق می مانیم
    خاطره دو شب پیش
    فرمت می شویم
    (( دوستت دارم)) کولاک می کنه
    آنتی آخوند !!!!!!!!!!!!!!!
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • فهرست موضوعی یادداشت ها

  • مطالب بایگانی شده

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •